سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خونِ جوشانِ امام حسین علیه السلام

 

 بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است- عالمی فرمودند- که امام الزمان علیه اسلام در دعوت عام خود یا با اقبال ویا با اکراه تسلیم میشوند- وعده ای هم گردن خم نمیکنند ونابود میشوند نظر  این ضعیف این است که اول اکراه دارند وکم کم اقبال پیدا میکنند وبه همین جهت جز جاهلین مهرشده مابقیه سرانجام به اقبال میرسند دذا.ول  در مدت خاص  فاقد  قدرت ایجا ددشرو ضرر خواهندبود- بعضی مسائل دین وفقه کمی پذیراش  مشکل است - درمرحله اول  توحید است  ودوم امام الز مان علیه السلام است ومثلا رعایت حجاب طهارت ونجاست ومثل زکات وخمس وانفاق- اینمسائل دربچگی درخانواده باید  تعلیم وبهان عمل شودمثلا طهارت ونجاست- مثلا مادر بگویداین دستمال نجس شده است حد  طهارت را نشان دهد این بچه طهارت ونجاست بخوبی میاموزد وسخت نیست و وسواس هم پیدا نیمکند وگرنه از تفریط به افراط میرسد- یک مقاله بفارسی خواندم یک دختر خانمی درغرب- درباره توحید تحقیق کرد وبه اثبات الهی رسید درادیان تحقیق کرد بااین هدف انها که دینها تحریف شده هستندومیبایست سکولارراقبول کرد- دین هارارد میکرد که اخرین انها اسلام بود.تصور میکرد این دینهم رد میشود-ولی باکمال تعجب کم کم پی برد که قران بسیارمنطقی وعقلانی وجذاب ا ست مدتها میگذشت شجاعت انکه بگوید مسلمان شدم رانداشت  سرانجام باخود گفت باید کارا یکسره کنم به مسجد رفت وبه عالم جریان گفت وایشان فرمودند  شمادرحد شهادیتن گفتندهستید شهادت داد ولی مسجد برای نماز نمیرفت باز سرانجام- گفت اسلام بدن نماز وعمل دین نیست باز به مسجد رفت نماز را یاد گرفت وباخودگرفت بدون حجاب نماز قبول نیست حجاب از چندجهت سخت بودیکی هم از جهت خانواده ودوستان تاسرانجام حجاب راهم قبول کرد-مسلمانها  درمسجد هرکس میخواست ایشان  را  بطریق خود اشنا کند ایشان  مطالعه کرد سرانجام ازسنی شیعه شد- درقرون گذشته ملحدین وکافرین بسیاراندک بودند بیشتر مشرک بودن- ولی کم کم کافرین وملحدین ومنافقین  وغیره دراخرالزمان برتری پیدا میکنند لذا می بایست درمسائل کلیدی  افرادبه علوم الهی  وعقلانی مجهز باشند وبیشترین شک درامر توحید خواهد بود وشرط موفقیت درخلوص عقلانی و نیت خواهد بود که از حوزه عقل وسپس وحی خارج نشوند وتسلیبم باشند وگردن خم کنند - البته این شرط کلی درتمام اعصار است ولی اثبات الهی امروزه سختتر شده است-ودر حقیقت دراصل کار امام الزمان است درهرعصری وقرنی-   در زمان امام صادق علیه السلام جبریون میگفتند خداوندمنان از ازل چیزی نمیداند باید بییند وسپس تصمیم بگیرد وازطرفی هرکاری انسان که میکند برپایه جبر است  فردی خدمت امام  صادق علیه السلام  امد وجریان را گفت -که تازه ای محتاج شدم هرچه دعا میکنم خداوند منان کمکی نمی کند - درحالیکه ازامام شنیده بود که خداوندمنان از ازل میداندامام علیهالسلام  زیر دوتشکچه یک کیسه پول  به اوداد دوم  باز ان فرد گفت  - خداوند دستور دزدی میدهد وخودهم دستور داده است که دست دزد را ببرید ومردم سئوال کردند  حکمت وعدل ان چی است  ان فرد گفت  هردو را دارد ولی مانمی دانیم  وحق سئوال کردن هم نداریم- زیرا انرابرای ما فاش نکردن امام علیه السلام فرمودند خداوند دستوردزدی میدهد وسپس میگوید دست  دزد را ببرید ؟؟ویا به خداوندکفر بگوید وسپس انهارا عذاب کند ایا یک بچه پنچ ساله چنین حکمی میکند؟؟ ان فرد رفت وقتیکه سرکیسه راباز کرد- دید - درست به اندازه نیاز بود به پیش امام علیه السلام باز گشت_ و_گفت شمااز کجا فهمیدید-که نیاز من چقدر است-مگر شما علم غیب دارید-_؟؟ فرمودند  زمانی من علم غیب داشته باشم پس خداوندمنان هم میتواندعلم غیب داشته باشد وعلم غیب من از علم غیب الهی است- این صفتی است که ما درجاهای دیگرهم برای شما اثبات کردیم دنبال ان شناخت ان  نروئید که عقل شمانمیرسد وشیطان شمارا گمراه میکند درحالی که جبری نبود- این نوع مسائل از کارهای خاص الخاص امام علیه السلام- قبلاز  امام الزمان علیه السلام عقل ها کوتاه بودوبا یدحضوری  به اصطلاح تمرین میکردند تا بفهمند امابعدا عقل بلوغ لازم را پیدا کردند بدون حضور امام علیه السلام میتوان این الهام را  داشت که با امام علیه السلام درارتباط باطنی  بوداما بقول علما باخداوند هم میشود چنین الهامات راداشت ولی با داشتن شرایط ممکن  است گاهی مورد غضب واقع میشود مثال میاورند که حاکم ها حاجب داشتندهرکس مسئله ی  داشت بایدبه حاجب میگفت حاجب نحو بیان ونحو تشریفات را مشخص میکرد وخودهم  شرح  حال میداد وان فرد چند کلمه براسا س گفته حاجب  بیان  میکرد- حاکم خوش اش می امد ودستورمیداد امام الزمان علیه السلام همین نقش رادارد امام علیه السلام گاه خود  راه حل مسئله را نشان میدهد وگاهی خود بنحوی انرا حل میکند-که درطول تاریخ دینی بهد ان نحو عمل شده است محال است کسی باخلوص واقعی مسئله ای که منطقی باشددرذهن داشته باشد واز امام علیه السلام طلب واسطه گری کند و از خداوندمنان  درخواست داشته بشد باشد وراهنمائی  بشود وگاهی درشب قدر خداوندمنان نحو حل مسئله  را به امام علیه السلام محول کرده است وگاهی خواست امام الزمان قبلا ازخداوندمنان بوده است- نکته دیگری همیشه این نیست که چرا امام الزمان علیه السلام نیامده است گاهی حتی زمان امدن است بعضی میگویند هنوز شرایط اماده نیست به دائلل مختلف یکی از انها ازما-درخواست همکاری نشده است


 


ارسال شده در توسط علی

بهمن 1388
اسفند 1388
فروردین 1389
اردیبهشت 1389
خرداد 1389
تیر 1389
مرداد 1389
مرداد 89
شهریور 89
مهر 89
آبان 89
آذر 89
دی 89
بهمن 89
اسفند 89
فروردین 90
اردیبهشت 90
خرداد 90
تیر 90
مرداد 90
شهریور 90
مهر 90
آبان 90
آذر 90
دی 90
بهمن 90
اسفند 90
فروردین 91
اردیبهشت 91
خرداد 91
تیر 91
مرداد 91
شهریور 91
مهر 91
آبان 91
آذر 91
دی 91
بهمن 91
اسفند 91
فروردین 92
اردیبهشت 92
خرداد 92
تیر 92
مرداد 92
شهریور 92
مهر 92
آبان 92
آذر 92
دی 92
بهمن 92
اسفند 92
فروردین 93
اردیبهشت 93
خرداد 93
تیر 93
مرداد 93
شهریور 93
مهر 93
آبان 93
آذر 93
دی 93
بهمن 93
اسفند 93
فروردین 94
اردیبهشت 94
خرداد 94
تیر 94
مرداد 94
شهریور 94
مهر 94
آبان 94
آذر 94
دی 94
بهمن 94
اسفند 94
فروردین 95
اردیبهشت 95
خرداد 95
تیر 95
مرداد 95
شهریور 95
مهر 95
آبان 95
آذر 95
دی 95
بهمن 95
اسفند 95
فروردین 96
اردیبهشت 96
خرداد 96
تیر 96
مرداد 96
شهریور 96
مهر 96
آبان 96
آذر 96
دی 96
بهمن 96
اسفند 96
فروردین 97
اردیبهشت 97
خرداد 97
تیر 97
مرداد 97
شهریور 97
مهر 97
آبان 97
آذر 97
دی 97
بهمن 97
اسفند 97
فروردین 98
اردیبهشت 98
خرداد 98
تیر 98
مرداد 98
شهریور 98
مهر 98
آبان 98
آذر 98
دی 98
بهمن 98
اسفند 98
فروردین 99
اردیبهشت 99
خرداد 99
تیر 99
مرداد 99
شهریور 99
مهر 99
آبان 99
آذر 99
دی 99
بهمن 99
اسفند 99
فروردین 0
اردیبهشت 0
خرداد 0
تیر 0
مرداد 0
شهریور 0
مهر 0
آبان 0
آذر 0
دی 0
بهمن 0
اسفند 0
فروردین 1
اردیبهشت 1
خرداد 1
تیر 1
مرداد 1
شهریور 1
مهر 1
آبان 1
آذر 1
دی 1
بهمن 1
اسفند 1
فروردین 2
اردیبهشت 2
خرداد 2
تیر 2
مرداد 2
شهریور 2
مهر 2
آبان 2
دی 2
آذر 2
بهمن 2
اسفند 2
فروردین 3
اردیبهشت 3
خرداد 3
تیر 3
مرداد 3
شهریور 3
مهر 3
آبان 3